Dlaczego nie można jeść jedzenie z reklamy?

0
72

Często reklama pewnych produktów zwraca na siebie uwagę za pomocą pięknych zdjęć. Właśnie to mają na celu marketolodzy. Każdy drobiazg jest ważny i perfekcyjnie zrobiony: światło, rakurs, kolory… Te wszystkie rzeczy , na które zwykły konsument rzadko zwraca uwagę gwarantują,że produkt się sprzeda. Ale co tak naprawdę pokazano w reklamie?

Mleko, które widzimy w reklamie , najczęściej takim nie jest.


Tak naprawdę to klej i krem przeciwsłoneczny. Połączenie tych płynów wizualnie przypomina mleko, ma atrakcyjna konsystencję i lepiej błyszczy. Ponadto, płatki śniadaniowe w nim na pewno nie zostaną miękkie.


Piwna piana w reklamie zawsze idealna.


Dlatego, że to piana mydlana. Dla nagrań reklamowych do piwa dodają porządną porcję mydła, żeby piana była gęstsza i nie tak szybko nie opadała.


Egzotyczne koktajle tak napradę są czymś innym


Zrobione są z żelatyny i barwników. Relkama koktajli w ogóle nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i żeby je przygotować nie używa się alkoholu.


Kuszący dymek, który idzie z rzekomo przed chwilą ugotowanych dań to tak naprawdę fikcja.


To po prostu dym od aromatów. Zwróć uwagę , że ten specyficzny dymek można spotkać dosłownie w każdej reklamie jedzenia.


Wspaniałe tachos z mięsem mielonym zrobione nie z mięsa.


To są gąbki do makijażu. Pokrojone i przesączone sosem gąbki zastępują mięso, żeby danie miało pewny kształt. Aby kadr był idealny tortille przylkejają jedną do drugiej.


Lód w reklamie nigdy się nie topi. Ze względu na ciepło od oświetlającego sprzętu i długość procesu nagrań lód trzeba byłoby ciągle zmieniać. Dlatego jego robią z akrylu.


Napoje w reklamie zawsze dobrze ochłodzone.
Oczywiście, przecież kieliszki smarują kremem matującym i gliceryną. Przede wszystkim trzeba przekonać się , że napój ( co jest bardzo dziwne!) ciepły. W pierwszej kolejności kieliszek trzeba nasmarować kremem matującym , a potem kropią substancją zawierającą 80% gliceryny i 20 % wody.


Takie kuszące lody!


Tak samo jak w sytuacji z kostkami lodu, lody nie mogą przetrwać wysokiej temperatury w studium podczas kręcenia filmików reklamowych. W danym wypadku wykorzystują połączenie mąki i kremu waniliowego i nadają temu kształt gałki lodów. Potem trzeba jedynie dodać odpowiednie syropy i rewelacja!


Mięso w reklamie prawie surowe. Jeśli kawałek mięsa przygotować, on zawsze zmniejsza się, marszczy się i wygląda odpychająco . Aby tego uniknąć, wykorzystują prawie surowe mięso, któremu nadają koloru barwiącym syropem. Ślady od „gratek” narysowane specjalnym zakreślaczem.


Wielopiętrowe kanapki nie trzymają się w powietrzu.


Powinny mieć oporę. Z tyłu apetytnych kanapek zawsze schowane arcydzieło techniczne, które je trzyma. Cała instalacja trzyma się dzięki klejącej taśmie, wykałaczkom i kartonom.


Ser w hamburgerach zawsze wygląda idealnie dzięki prawidłowej temperaturze podgrzewania. Trzeba pokazać lekko topiony ser, który jeszcze nie zdążył zostać bezkształtną masą. Dlatego wykorzystują suszarkę do włosów.


Nakręcić reklamę torcików też nie jest łatwo. Idealne warstwy biszkoptowe zastępowane są kawałkami kartonu , pokrytego niedużą ilością bitej śmietany almo kremu, ale czasami wystarszy i piany do golenia.

Źródło bigpicture

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z przyjaciółmi tym czego się przed chwilą dowiedziałeś!

ZOSTAW KOMENTARZ

Dodaj swój komentarz.
Proszę wpisz tutaj swoje imię.