Była tęcza, krzyża nie będzie. Facebook odmówił katolikom.

0
108
Czerwiec na Facebooku upłynął pod znakiem tęczy. Serwis świętował miesiąc LGBTQ dodatkową ikonką reakcji. Na głośny apel amerykańskich katolików o symbol krzyża, serwis pokręcił głową.

Ponad 28 tys. osób poparło inicjatywę mającą skłonić Facebooka do dodania symbol krzyża katolickiego do reakcji pod postami. Pomysł z kolorową grafiką wypromował kaznodzieja z Arizony z 2 mln fanów. Joshua Feuerstein zrobił karierę głosząc „słowo Boże”, atakując korporacje za „anty chrześcijańskie zachowania” oraz krytykując prawa dla osób homoseksualnych, do aborcji czy generalnie, idee sekularyzmu.

Opublikowany przez Joshua Feuerstein na 25 czerwca 2017

Facebook sam nie zareagował na sugestię Feuerstein. Dział prasowy zrobił to dopiero w odpowiedzi na pytania dziennikarza serwisu „The Hufftington Post”.

Ta ikona reakcji nie jest dostępna na Facebooku i nie jest to coś, nad czym pracujemy – napisano w emailu.

Część mediów w USA uznało to za „niechęć Marka Zuckerberga dla krzyża na Facebooku”. Tymczasem ciężar problemu wydaje się znajdować gdzie indziej. Jak zwracają uwagę ludzie komentujący grafikę Feuersteina powyżej, gdyby pojawił się jeden symbol wiary, musiałyby pojawić się wszystkie inne. Dla muzułmanów, Żydów czy buddystów.

Źródło o2.pl

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z przyjaciółmi na Facebooku tym, czego się przed chwilą dowiedziałeś!

ZOSTAW KOMENTARZ

Dodaj swój komentarz.
Proszę wpisz tutaj swoje imię.