4 ćwiczenia na zmniejszenie brzucha w ciągu zaledwie 4 tygodni

0
244

Stać się właścicielem pięknego i płaskiego  brzucha  nie jest tak trudno. Oprócz właściwego odżywiania które należy przestrzegać, co odgrywa istotną rolę w odchudzaniu, konieczne jest przeprowadzenie zestawu  prostych ćwiczeń.

Cztery ćwiczenia na płaski brzuch

Deska

Utrzymujcie ciało w  pozycji horyzontalnej, opierając się na łokciach i placach stóp. Ciało powinno być  ustawione w linii prostej  od głowy do pięt.

Deska boczna

 

Leżąc  na boku, postaw łokieć dokładnie na wysokości ramienia, nogi wyprostowane. Oderwij miednicę od podłogi, balansując na przedramieniu i stopach, dopóki ciało nie  ustawi się  po przekątnej.

Odwrotne pompki

Oprzyj się na dłoniach, opuszczaj powoli stopy i unoś miednicę, zginając i rozginając łokcie.

Podnoszenie tułowia

Wyciągając ręce do przodu i w górę. Maksymalnie kurcz mięśnie brzucha.

Kalendarz

TYDZIEŃ 1

Deska 20 sek.

Prawa deska boczna 20 sek.

Odwrotne pompki 3 razy

Lewa deska boczna 20 sek.

Unoszenie tułowia 3 razy

TYDZIEŃ 2

Deska 30 sek.

Prawa deska boczna 30 sek.

Odwrotne pompki 5 razy

Lewa deska boczna 20 sek.

Unoszenie tułowia 5 razy

TYDZIEŃ 3

Deska 45 sek.

Prawa deska boczna 45 sek.

Odwrotne pompki 7 razy

Lewa deska boczna 45 sek.

Unoszenie tułowia 7 razy

TYDZIEŃ 4

Deska 1 minuta.

Prawa deska boczna 1 minuta.

Odwrotne pompki10 razy

Lewa deska boczna 1 minuta.

Unoszenie tułowia 10  razy

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Dodaj swój komentarz.
Proszę wpisz tutaj swoje imię.